tisdag 14 oktober 2008

..

Ännu en dag avklarad.. Sjukt kul på praktiken så det finns inte :D
men idag blev det lite mer drama än vanligt.. det började brinna i klädbutiken mittemot..
fast det var inte så allvarligt, men en lampa i taket exploderade tydligen och började brinna..
Så jag fick sköta "min" butik själv ett tag, medans min chef fick hjälpa till vid släckningen..
Det kom massa ambulanspersonal och brandmän och även poliser, helt tumult :P
Men ingen skadades som tur var..

Imorgon jobbar jag som idag, 9.10-16.00 men idag stannade jag till 17.00 för det var så kul^^ hehe . trivs skit bra.. Står massa i kassan och har även lärt mig en massa saker..
Men en sak som var lite kul var att en säljare till sånna här Miranda nallar ( ni vet dom där lite dyrare gråa nallarna med små budskap på) hon kom in till oss på Gallerix idag och hon blev helt kär i pyramiden av nallar jag gjort (på en hyllpyramid) och hon blev så tillsig att hon kallade dom till och med perfekta och hon tog en bild på dom och skulle lägga upp på deras hemsida och skriva att det är jag som gjort så fin :D då blir man lite glad^^
thihi skit nöjd..

Nu ska jag mysa lite med R innan DH börjar :)
Det får ni ju inte missa^^

Inga kommentarer: