söndag 5 oktober 2008

Sovdags

Nu ska jag snart gå till sängs.. Jga e sjukt trött..
Se nu kan jag knappt stava längre.. så klart menade jag "Jag e sjukt trött"
ursäkta^^
Sitter här och fillurar lite med designen men jag känner att jag inte orkar hålla på.. blogspot suger på snygga designer och tyvärr så kan man ju inte änns fixa sin egen :/ helt sjukt..
Hör ni det blogspot!? fixa snygga designer!!
Nej nu ska jag sova i min sköööna säng.. lr aa R,s säng^^
Jo juste, imorrn äre brandövning :/ sjukt trist.. undra vilka nördar som kommit på nått sånt sjukt.. Tänk när man kommer hem, då stinker man rök och kommer aldrig mer kunna visa sig ute.. Dom ska ju inte tro att jag tänker slänga mig på en binnande docka med en filt i handen :/ nej nej sånt gjorde man i 6:an inte mer..
Btw, alla stora bloggar har blivit extremt tråkiga :( finns inget att läsa längre..
får väll sitta och läsa igenom min egen blogg. det är ju iaf den ända blogg som är läsvärd..

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, jag har en nystartad blogg där jag skriver om att växa upp med missbruk i familjen. Jag har mått fruktansvärt dåligt och varit utbränd och haft panikångest på grund av detta.
Nu är jag vuxen och har lyckats bli frisk från allt detta hemska och jag arbetar nu med att hjälpa andra som är i samma situation som jag var i.
På min blogg pratar jag om hur man mår och hur livet blir när man är barn till en missbrukare och svarar på frågor och ge tips om hur man kan må bättre. Jag pratar om hur man kan öka självkänslan och vad man ska göra med all smärta man känner.
Det är inte barnets fel att en vuxen missbrukar, vad de än säger.
Titta in till min blogg, www.nike.blogg.se

Mvh Nike

Anonym sa...

tack så mycket =)

Anonym sa...

Det är väl ändå rätt bra med brandövning och det är inget sjukt med det, tänk när det börjar brinna vet du hur du ska hantera en stor brand i din lägenhet? eller om nån du känner brinner och den personen är medvetslös, vet du hur du ska göra då osv. Och visst om man luktar rök men den lukten försvinner ju om man duschar.... noggrant.Aja =)

Anonym sa...

föresten så var det jessica o josefine som fixade det eftersom dom är skyddsombud!! ;)

Minii-H sa...

vad trevligt för dom.. hoppas ni hade kul. en annan hade lite andra saker för sig.. (privata)

Anonym sa...

som att sitta på McD?:D

Minii-H sa...

haha typ.. sen lite fler ärenden..