torsdag 2 oktober 2008

Oerhört hat

Det känner jag just nu.. Förstår inte hur vissa människor kan hålla på så här..
Har dom inga känslor alls ?
Tydligen inte..
Jag skulle aldrig i hela mitt liv börja första ett liv för en person, men tydligen är inte alla som mig.. Synd, för världen skulle se fan så mycket bättre ut då..
Blev tvungen att gå hem från skolan idag, mådde sjukt jävla dåligt.
Så jag tog med mig mina böcker hem och ska nu plugga till proven vi har nästa vecka..
Jag och W har planerat lite nu inför det här med skolgången..
Och imorgon får vi nog svar på våra förfrågningar.. Skönt att få allt avklarat..
Och juste, jag ska byta namn på bloggen..
Och ni som verkligen vill fortsätta läsa den kan väll skriva en litet kommentar så lämnar jag mitt nya bloggnamn i eran blogg när namnbytet är gjort..
För tyvärr så blir det ingen aoutomatisk överförning när man byter namn, vilket jag tycker är lite dåligt..
Men bara så ni vet så har bloggen påverkart mitt liv väldigt mycket.. Både privat och i skolan..
Samt både positivt och negativt..
Nu ska jag och R hem till mig. Har lovat att fixa middag åt oss idag:)
vet ni vad? Kött och sås ;) haha.. konstigt va??
Men bara så ni vet.. alla ni personer som lämnar fina och snälla kommentarer, ni är guld värda.. Kom ihåg det.. Det är för er jag skriver :)

Inga kommentarer: