onsdag 8 oktober 2008

Rubrik?

Rubrikerna är nog det svåraste att komma på med hela inlägget...
Lite dålig uppdatering, sry. men haft totalt fullt upp hela dagen idag..
Först skolan, håltimme, somnade hemma, sen skolan igen, sen möte på stan , sen möte med min praktikplats å massa mer ^^ så förlåt för dålig uppdatering.. Lovar att bättra mig..



Fått mitt schema för praktiken nu..
Börjar 9.25-16.00 alla dagar förutom måndag och torsdag då börjar jag 13-17.45 :)
Men ska även fråga om jag får jobba lördag en dag med.. :) lite kul att variera..
Jag ska praktisera på Gallerix..
Praktiken varar i 4veckor men emellan där så är det oxå ett lov, så vi är borta från skolan i 6veckor, skönt.. hehe..



Imorgon drar jag hem till mamma igen.. Studiedag, skönt det med^^
Så vi ska fixa lite med mitt företag, hon har ju själv ägt ett företag så hon kan det där..
Eller vem vet, kanske ska fråga blondinbella, hon verkar ju kunna sånt där.. ;)



Längtar tills den 25:e, då är det plåtning igen.. Ska bli skit kul.. S/V bilder..


1 kommentar:

Anonym sa...

Plåtning med amatören igen eller =P