torsdag 9 oktober 2008

Hellu

Nu e jag hemma igen.. Skönt. hehe.. men saknar dom där borta redan..
Har nyss vart hemma hos r,s låsasfarmor och hjälpt henne framkalla kort på internet.. Fick en flaska rosé oxå^^ gottigt..

Nu är min och wiwis prototyp klar :) hoppas w blir nöjd bara, men det blir ´hon nog..
Och du som kommenterade om att jag skulle fotas hos amatören igen.. Sry men han e ingen amatör men det är inte samma fotograf som sist.. Utan jag ska fotas hos den fotograf jag fottades hos först (dom svart/vita bilderna)
Och det kommer bli super bra.. fotona är redan bestämda så allt kommer gå galant :)
Orkar itne skriva mer nu.. ska äta en kyckling - curry baugett nu ^^ mums..
love you all..

Ps: måste bara tipsa om en bok jag läser..
Boken heter "One Child" och är skriven av Torey hayden.. Boken handlar om henne själv, Torey hon jobbar som lärare för elever med svåra problem ( ex agrisioner, personlighetsstörnignar, skitsofreni och liknande)
Och i boken får man följa hennes kamp om att lära barnen att få ett normalt liv.. Och det är en speciell tjej man får läsa om, en 6årig tjej vid namn Shiela.. Hon har bundit fast en pojke vid ett träd och tänt eld på honom och liknande.. Boken är extremt bra och fängslande.. Man måste fortsätta läsa.. Men dock så är boken på engelska, men det gör inte mig nått.. går lika bra att läsa ändå.. Den rekomenderar jag varmt..

1 kommentar:

Anonym sa...

Då har du verkligen ALDRIG sett riktigt fint tagna modellbilder!!!