fredag 24 oktober 2008

Nya tag

Nu är det dags att börja om på nytt. Min mage ska bli bättre!
Orkar inte må skit länge..
Mina armar är sönder stuckna efter alla prover och kanyler..
Min mage känns som om den ska sprängas snart..
Men jag har min medicin iaf, skönt.. Men skulle inte den hjälpa så får jag gå ner till akuten igen och be om morfin, sen får dom fixa en magnetröntgen dirket då..
:/ jobbigt men sjukhus..

Mamma åkte hem nyss, men är redan på väg ner igen..
Hon kom direkt igår när jag skulle bli inlagd, sen sov hon i min lägenhet tills idag och nu åkte hon hem och hämtade sin man och hundarna sen stannar dom tills imorgon :)
Skönt att ha mamma här^^
R, har vart med mig hela tiden med, så det är super skönt..
Älskar verkligen honom..
Men inatt på avdelningen så trodde jag att jag aldrig skulle somna.. Tanten bredvid skrek och gapade och sprang upp och ner hela tiden.. gud fick panik på henne!

Så tyvärr var jag tvungen att skuta upp min plåtning imorrn.. har inga krafter kvar till det:( synd för jag ville verkligen plåta.. Men vi skulle ta det någon annan dag när jag är bra igen..
Läste även att Kissie hade blivit sparkad från spotlife, dom förtjänar inte att ha henne där.. Hon klarar sig så bra själv :)
stå på dig kissie..

Skriver lite mer senare.. love you all <3

Inga kommentarer: