onsdag 15 oktober 2008

Kissietajm

Ville egentligen bara berätta att jag fortfarande diggar denna brud stenhårt..
Hon kör sitt eget rejs och bryr sig varken ut eller in om vad folk tycker..
Hennes inlägg kan ibland vara lite osamanhängande, men då får man tänka på att det är ju Kissie som skrivit det^^
Hon är nog den bästa bloggerska jag vet, förutom mig själv. mohahaha, skojja^^
Nej, men seriöst nu...
Hon skriver om allt mellan himmel och jord, men ändå på sitt eget sätt.. Hennes inlägg blir aldrig tråkiga.
Alex, love you girl.. ;)
Fortsätt vara dig själv, du e bäst som du är!

Alex lottar även ut en supersnygg väska från http://www.modekungen.se/
den vill man ju inte missa att vinna^^
Vore nästan en ära att bära en likadan väska som alex:P
http://kissies.se/2008/october/paket-nummer-2.aspx

8 kommentarer:

Elin Sjögren sa...

smörfabriken AB eller? hahah
<3

Anonym sa...

Haha, vadå smörar för att få vinna väskan? Jaja, du lyckades ju iaf. Grattis =)

Anonym sa...

ojojoj, här var det smörkalas. förstår att du vann väskan, så som du smörar!

Anonym sa...

min blogg e till å med bättre, haha halåå eller:D

Anonym sa...

smöret bara rinner.
var du tvungen att fjäska för att vinna eller ahahaha?

*love you grrrl*

Anonym sa...

Grattis till vinsten ! :D Jag håller med dig, Kissie är faktiskt grym ! :D

Anonym sa...

Gud va du smörar!

Anonym sa...

då har vi nog inte samma åsikterom henne . själv anser jag henne som allt för självgod som känner att hon kan såra andra o va kaxig/provoserandre/elak för att de gör henne så cool so kan säga vad hon tycker. den männsiakn i real life säger inte särskilt mycket har jag hört. Hon säger inte vad hon tycker om nått som hänt till personen som de rörs om o sen sätter hon sig framför datan och låter så himla kaxig. ne "kissie" går fet bort .