fredag 10 oktober 2008

Gymnasiemässa

Japp en sådan är det i min skola imorgon. och självklart ska jag och wiwi visa upp våras proffsiga företag.. Vi kommer äga skiten.. Lite synd att inte dom andra tjejerna i min klass som oxå egentligen skulle vara med inte kunde.. Hade vart lite kul med konkurenter/stöttare..
Ju fler konkurenter man har ju bättre måste man bli :) Så konkurenter ser jag bara positivt på..
Var på möte idag oxå, gick skit bra.. kan tyvärr inte avslöja vad för möte, men det gick bra och många ord blev sagda..

Gymnasie mässan börjar imorgon kl 9.00 men vi ska inte vara där förrns vid 11.00 till 14.00 ungefär..
Och idag blev det så himla mycket spring i skolan så jag tror jag gått över en mil idag bara i plugget :P
haha, papper hit, papper dit, planscer hit och dit, :) men allt löste sig tillslut, pust^^
Många bilder kommer bli tagna imorrn, wiwi tar med sig sin digitalkamera.. Får även se om laptopen får följa med, kanske måste ha den och skriva upp beställningarna i..
Så, alla ni UF:are, se upp för här kommer Multivalet UF :)
Tyvärr så funkar det inte att lägga in bilder nu :/ får se om det funkar senare, annars så får vi hoppas att det funkar imorrn iaf..
Men skriver nog lite mer senare.. ha d gött..

Inga kommentarer: