söndag 5 oktober 2008

Promenad

Hallu gott folk..
Igår så blev det en lång promenad genom stan. Skapligt kul tills det började regna :/
Men men.. Så klart had ejag min snygga mössa på mig, bor typ i den nu mera.. haha..
Pratade med mammsen igår oxå.. Ska ju hem till henne på tisdag..
Får se vad vi hittar på för skojj då..

Här e jag i R,s och deras bil


Söta voffsen:)

Jag leker i borgen^^


R valde att sitta och titta på,
Han kände inte för att springa runt som en 12åring och leka^^


Nu sitter jag hemma hos R igen efter en låååång städning hemma hos mig..
R,s pappas familj kommer ju hem till mig idag, dom ska fira min födelsedag.. haha även fast den var i juli^^ Men bättre sent än aldrig..
Så jag har både städat och möblerat om:) blev riktigt fint.. fast jag har fortfarande lite kartonger kvar, eftersom att jag inte har några hyllor än att ställa prydnadssaker på..
Så 2 st lådor fyllda med prydnadssaker^^ hehe..

Kanske kan lägga upp nån bild på min lägenhet sen^^ Den e så ljus och fin :)
Trivs som fisken i vattnet.. Jo påtal om vatten.. Kanske får ett akvarium snart..
Min moster ska sälja sitt, så kanske får köpa det.. Det är ett litet sexkantigt.. :) gud så snyggt det kommer bli.. Jag ska ha två fiskar.. Melker och Sven ska dom heta...



Inga kommentarer: