fredag 3 oktober 2008

Modellbilder

YES!!!! äntligen har mina modellbilder kommit. Gud så jävla härligt..
Jag lär jus itta hemma vid datorn hela dagen idag och bar akolla igenom dom.. :)
Hoppas dom blev bra..
Har inte sett dom än, utan det e bara R som sett dom än.. Han har dom hemma hos sig på en cd skiva.. :) gud vad spennande^^ haha mitt och Lisas ord.. haha gulligt^^

Nu sitter jag vid skolans dator och ska ha info & layout B ..
W sitter oxå med mig.. Fast hon inte har den här lektionen.. Men vi ska fixa våra visitkort till företaget :)
Kommer nog bli skit bra..
Idag i skolan så har vi nog rett ut en del skit.. Skönt.
Bara en liten bit kvar nu då..

Jo, på onsdag kl 16.00 ska jag vara uppe på ungdomsmottagningen.. (privat andledning)
Jo juste Pappa ska nog in på behandlingshem igen :( tråkigt men samtidigt skit bra, för då kanske han slipper sitt jävla beroende..
Nu ska läraren prata.. skriver mer senare :)

love you all<3

Inga kommentarer: