onsdag 29 oktober 2008

Lek&Bus landet

Dagen började med en trevlig tågresa men en väldigt nyfiken lite dam^^
M (r,s lillasyster) var mer nyfiken än nått annat.. haha..
Den där vulkanen som man skulle klättra upp för var väldigt poppis.. Och när man väl lyckats ta sig upp så skulle man åka värdens läskigaste rutchekana ner..
Men som småbarnen lurade upp mig i.. haha höll på att dö så brant var den :D


Men ibland lyckades man inte ta sig ända upp och då gled man när.. På bilden är M :)
Här har ni hela vulkanen + den där hemska rutchekanan.. haha ni ser ju hur brant den va! :P
Sen bar det upp i själva klätterställningen.. Och fy vad kalorier jag måste ha bränt idag.. haha.
Men kul var det, som sagt.. Barn på nytt^^
Men sen va man ju även där tvungen att åka kana ner.. och den här gången var det en pytteliten tunnel oxå. jag blev skit rädd.. haha.. Inget för gamla tanter som mig sånt där.. haha
M och jag =) (sry för mina snygga miner på bilderna, men kunde inte stå still haha..)
Även lillskrutten Ida (brorsbarnet, ett av dom) ville oxå vara med på bild..
Jag posande vid en.. ..kudde? haha :)

Sen självklart lite ego pics.. :)
Halva barnaskaran samlad.. Tripp, trapp trull ^^
Sen får man ju inte glömma den "snygga" bilden på syskonen.. haha Jag och min poserande storebror.. haha..

Här har vi bror igen, men även hans flickvän bakom :) hehe



Halva gänget igen :) Tack för en barnslig kul dag<3 :)

Det var väll dom bilderna jag orkar lägga upp nu.. finns massa mer men orkar inte nu..
Dagen blev väldigt lyckad..

Nu på tåget hem så följde även min Kusin med.. Han skulle till nån kompis här i stan..
Och senast han åkte tg var när han gick i 4:an, han går i 2:a ring nu.. haha..

Men ni får ha d gött..
Och vet ni ? Jävla bajs säger jag, jag missade halva DH igår, jag somnade.. så om det är nån som har d avsnittet, så säg till^^

Inga kommentarer: