söndag 26 oktober 2008

Dagens

Nu e jag hemma från middagen, supergott verkligen.. Kycklingfilé med ris eller klyftpotatis och sen nåe annat som jag inte vet vad det var^^ men gott var det..
Här har ni min ubersnygga jacka btw. :) Love it!
Sen får man ju inte glömma Rosa Bandet. Ni har väll oxå köpt ett ?

Och här är även dagens outfit^^
Lång T-shirt, Gina Tricot
Blanka leggings, Gina Tricot
Skärp, Second hand



Sen måste väll nästa alla inlägg avslutas med en egobild..
Nej då, men den här bilden visar min frisyr väldigt bra tycker jag^^
Blir bara mer och mer nöjd med frisyren..

Nu ska jag och R titta lite på film, filmdag vettni..
Äta lite chips och dricka cola^^
Kom just på att jag nog måste köpa en cola :/
finns ingen hemma:( buhu.. men men tur att affären ligger såpass nära:)

Inga kommentarer: