lördag 25 oktober 2008

Otrevlig Maxi personal

Idag bemöttes jag nog av den mest otrevliga personal jag nånsin mött..
Vi kom för att byta en cykelslang..
Som antagligen var felmärkt.. och innan det hade vi redan bytt en och det gick hur bra som helst. men inte den här gången då den där extremt otrevliga killen stod i kassan..
Han nästan hånade mamma när hon sa att hon ville byta den..
Men lixom klart som fan man måste öppna förpakningen för att se om det passar eller inte?
Personen i kassan ringde en annan kille som sa att vi fick byta, den otrevliga personen blev nästan sur för att vi fick byta och började nästan övertala personen i telen att vi inte skulle få byta, men det slutade med att vi fick byta..
Ursh blää fy för otrevlig personal på Maxi..

Sen haha en annan rolig sak..
Igår så tränade K (min låsaspappa) på bowling (han skulle tävla idag)
och då på bowling banan var det ett gäng på 9-12 st gubbar och några kvinnor som betedde sig som barnungar.. Den som skrek högst och syndes mest var bäst, enligt dom själva verkade det som.. haha så jävla fjantiga.. men ändå så stod det skyltar om just sånt..

Och det var till&med understrucket.. ursh dom förstörde verkligen hela friden med att bowla.. jävla gubbsjuka fan..
och den där extremt fjantiga kvinnan och stod och åmade sig med varenda karl och dansade och visade magen.. blä.. Är man 40+ så ska man fan inte betee sig som 14.. !

4 kommentarer:

Anonym sa...

Får inte folk ha roligt och leva lite för att man är 40+? Bara för att du är tråkig som fan och aldrig hittar på något, bara sitter hemma med din jäkla "R" eller är med din mamma, och sen sitter och snackar massa skit om alla andra i din blogg. Inget liv kallas det.

Minii-H sa...

Jag har ett liv, men inget fjortisliv som dom flesta lever nu för tiden.. Måste man vara ute och festa och supa sig full varje helg lr?
Nej jag tror inte det.. Jag är en hemma människa så därför har jag valt att vara med min familj och pojkvän.. Du säger att jag inte ska klaga på att folk över 40 lever livet, varför klagar då du på mitt liv?? Kanske en av mina klasskompisar som kommenterar??

Minii-H sa...

och det kanske inte är så konstigt att jag stannar hemma just den här helgen? Man orkar inte hitta på nått spec när man precis kommit hem från akuten lilla vän..

Anonym sa...

nej men du är aldrig ute så det har väl inte med den här helgen att göra? MES.Och en gång till, har jag sagt att man måste festa eller? Kan man inte ha roligt med vänner ändå? men din pappa kanske också är fjortis i så fall eftersom du påstår att "alla" bloggare som skriver om fester är fjortisar och då oavsett ålder, din pappa är ju fan alkis så han är väl också fjortis dådå, en riktigt sådann :)