söndag 12 oktober 2008

Cykeltur

Hallu, gårdagens kväl och denna har slagit alla kvällar med stora rekord.. Fy vad skojj jag haft..
Vi, ett gäng på 5-6st cyklade runt hela stan och då menar jag verkligen hela.. Lr aa asså inte bara stan utan hela STADEN.. haha helt sjukt asså.. snacka om benmuskler man byggt upp:)
Alla dom där mc donlds tripperna är nu borta för länge sen.. haha..
Och igår såg jag nog för första gången när en person gled uppför en brant jävla backe.. haha.. han skulle cykla uppför en skit brant backe vid en bro, och ramlar typ halvvägs och glider ca2meter upp och hamnar tillslut mittemot en stor fet pelare.. haha.. sjukt kul.. men hela hans knä skrapades upp..

Har inte haft nån lust att blogga, mkt har hänt och mycket har blitt sagt..
Har fått reda på lite saker som jag aboslut inte trodde skulle bli sagda, men tydligen så blir dom d ändå..

En sak som jag stör mig på och som jag verkligen ska försöka undivka i alla dess former, det är skitsnack..
Fyfan vad det förstör.. det är helt sjukt..
faktiskt så ska det bli oerhört skönt att praktisera nu i 4veckor.. (slipper skolan i 5veckor, lov)
Och spec efter allt man hört.. Att folk inte kan komma direkt till en och snacka ist för att springa till massa andra..

Jo, nu ska jag lägga mig och läsa min kära bok..Måste bara bestämma mig vilken av dom.. haha:P
Har en skit bra på engelska (den jag tipsade om) sen en aaaaassss bra på svenska som handlar om en man som överlevde hitlers krigi warsawa.. han lyckades rymma från en gaskammare i Auschwitz.. Boken har han själv skrivit om sina upplevelser och han reser även runt i olika skolor och berättar sin historia... Boken e sjukt bra.. tror det blir den att läsa..

Nu sticker jag en stund igen^^ byeee

Inga kommentarer: