fredag 17 oktober 2008

Tusen Tack!


Seröst Alex, jag älskar dig!
Tusen tack för att jag vann din tävling , dagen kunde inte sluta bättre än så här :)

Sen lite text till er som kommenterade mitt kissietajm inlägg.
Lite synd att ni inte kan glädjas åt nogån. Och jag smörade inget, jag skrev bara exakt vad jag tycker och känner för alex (kissie)
Jag tycker helhjärtat att "Kissie" är en så bra person som står på egna ben och lever sitt liv till max. Hon gör vad hon gillar sen bryr hon sig inte om vad andra tycker..
Jag känner igen vissa delar av mig själv i henne, men hon är ändå Unik, finns ingen som henne.
Så det är lite synd att ni måste klanka ner.. Ett grattis hade räckt ;)

Ska snart hem till mig och göra lite mat, blev bara en kyckling/curry bagguet idag. men gott var det^^ Så ikväll slår vi på stort, dels för att fira min vinst sen för att det e ju helg! :)
Ha det underbart mina kära läsare.. mer uppdatering kommer senare..

Inga kommentarer: