tisdag 7 oktober 2008

Påslakan

Nu sitter jag och väntar på att andra avenyn ska börja :/ men det e ju så lång tid kvar.. känns det som iaf..
Ville bara anmärka på en kommentar jag fick i mitt tidigare inlägg..
Där ståd det "hypokondriker?" och tänkte svara lite kort på den kommentaren.
Måste man vara hypokondriker för att gå till läkaren?
Vad vet du om vad jag gjorde hos läkaren, kanske går på en sån här uppföljningskontroll , lr hur?
Öppna inte käften förrns ni vet vad det gäller..
Jag är inte sjuk och jag tror inte att jag är det häller.. Men man kan väll ha andra problem som inte handlar om sjukdomar..

Här e en bild på dagens "mig" :)
Lite små lockigt hår och så..
Här e dom där underbara indianerna igen. Fy vad jag älskar deras musik, helt sjukt bra..
Blir typ helt trollbunden varje gång jag hör dom.. love you alllllll<3

Leo bubben, haha han va på sånt sjukt lekhumör.. Han sprang runt och skuttade och la sig med huvudet i marken och arslet upp sen sprang han fort som tusan iväg igen.. haha.. gulleplutten<3

Tänkte visa vad jag köpt idag, men 20handdukar och en makaronsil är nog inte så kul att se^^ haha
Jag har fotat min lägenhet lite nu... men jag vet ju inte om det är nått av intresse att se?
Så, är det dä, annars så skiter jag i det.. :P


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill jättegärna se lägenheten!:)