måndag 20 oktober 2008

Blogg

åh ibland är bloggar så tråkiga.. sitter och läsa igenom 23st just nu.. men ingen skriver nått kul:P fy bubblans vad tråkigt.. Och inte är min blogg bättre, haha sjukt trista saker, men vafan, sak samma..
satt nyss och gjorde en header (på skojj) till kissies brorsa..
haha den blev skapligt bra iaf, trodde inte den skulle bli det men det blev helt okej..
Pillade lite med paint och så..
Imorrn ska jag nog fota lite i butiken, se om man ser nått skojsigt..
Jo juste, R trivs skiiit bra på sin praktik, typ världens slappaste^^ haha..
sitter och snackar hela dagarna och äter ^^
Pappa har fått komma hem nu.. (från beroendecentrumet)
skönt det, så man kan prata normalt med honom i telen igen..
Har saknat honom lite :/

Köpte en ny mascara idag, hoppas den e bra.. Har haft den tidigare, men för typ 4år sen lr nått.. haha.. så minns inte så mycket av den.. ^^



Köpte även en jätte söt hello kitty sminkväska för halva priset..
Jag behövde en liten sminkväska man kan ha i vanliga väskan, eftersom jag köpt en ny väska som e lite större än min gamla^^


Här är den nya väskan jag använder nu.. Köpte den på second hand för 25kr, till&med prislappen satt kvar^^

Och här har vi min gamla axelbandsväska som jag hade innan, väldigt mycket mindre men så behändig^^ men tyvärr så har den gått sönder i både bandet och i sjäva knäppet som håller "luckan" nere..

..Så jag kände mig tvungen att köpa en ny^^ fast på second hand då..
20kr.. kunde inte motså den där gamla looken på den..
(Det är inte riktigt skinn, så var lugna..)

Inga kommentarer: