söndag 26 oktober 2008

Middag

Snart är det dags att pallra sig till R,s låsasfarmor igen.. Middag ni vet;)
Och som sagt, ni vet väll hur dom middagarna ser ut? Myyyycket att välja på och allt smakar mumma:) kommer bli super kul..

Tills imorgon har jag även bokat biljetter till HSM 3.
Det blev inget sist eftersom det var då jag blev inlagd på akuten..
Så imorrn smäller det, lite lustigt att M (robins lillasyster) gillar filmen, hon är 8år. Jag gillar filmen, jag är 18år ^^ haha och flera personer i min ålder har redan sett den och säger att den är jätte bra.. Det verkar vara en typisk familjefilm.. Gjord för alla åldrar..

Iveckan ska jag även hem till mamma lite igen..
Ska även se om jag kan be pappa komma över.. Har inte sett han på ett tag nu..
Och faktiskt så blir man lite extra familjekär när man mått så här som jag gjort..
Man vill ha alla runt sig..
Haha vill ni veta en kul sak? :D
Jag har ingen känsel i min högra skinka :D:D
Jag fick en morfin spruta rakt in i skinkan och nu har jag ingen känsel.. Mamma sa att dom satte väll sprutan nära(i) en närv, och att känseln snart kommer tbx.. Får hoppas det^^ haha..


Jo juste, har jag sagt att jag köpt nu jacka??
Hmm tror inte det.. Bild kommer lite senare har tyvärr inte tid just nu och mobilen är urladdad..
Den kommer iaf från Sandströms och kostade 799kr..
Mamma tvingade mig nästan att köpa den, den e grymt snygg^^

Inga kommentarer: