tisdag 7 oktober 2008

Lägenheten

Här har vi lite bilder på min älskade lägenhet..
Bilderna är tagna med mobilkamera så ursäkta den dåliga skärpan^^
Soffan är en bäddsoffa.. Superskön, om man inte ligger i själva utbuckningen vid ryggstödet^^


Mitt lilla "köksbord" haha eftersom jag bara har en kokvrå så får jag ju inte plats med nått köksbord, så det där fick duga.. Det går även att fälla ihop så det ligger plant med väggen..

Den här fina saken fick jag av R,s pappa när dom firade mig i söndags^^
Älskar allt som har med vaser och plast blommor.. eftersom alla mina levande blommor inte lever så länge så får jag nöja mig med plast. Sen är jag allergisk mot blommor som blommar :P så grönaväxter eller plast får det bli i mitt hem^^
Här är min nya "vovve" som jag säger.. haha den vart visst lite sne :/
men men man ser ju iaf att det är en damsugare, eller heter det dammsugare :S
min stavning är kanske inte den bästa men den e iaf läsbar hoppas jag^^
Nepp nu ska jag skaffa mig ett liv och göra nått åt det..
men sen finns det ju vissa som absolut inte har nått liv och inte vill göra nått åt det häller.. haha
R, och jag ska snart se lite på tv och mysa..

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud vad roligt med egen lägenhet ! :) Kommer ihåg när jag fick min första lägenhet vid 16 års ålder. Är så kul när man inreder den och man känner att det verkligen är ens egen . Väldigt fint du fått det! / Terese .