måndag 20 oktober 2008

Gog Morgon


Nu är man uppe med tuppen, även fast vi inte har nån tupp^^
Ska snart dra mig ner till praktiken.. Ska bli super kul..
Idag ska jag luncha med W på stan, vet inte riktigt vart än men nånstans blir det..
Idag är det första dagen på R,s nya praktikplats.. Hoppas han trivs..
Han är typ på nått psykställe.. haha lr asså, typ tar hand om folk som har problem..

Jo idag släpps ju Metallicas biljetter..
Och vi kan inte gå.. Ingen av oss har pengar lr nått :( finns ingen som kan låna heller, så det sket sig.. Men man får väll hoppas på att dom kommer fler gånger till sverige..
För er som inte vet så är det kl 9.00 biljetterna släpps och ticnet telefonerna öppnar inte förrns 10.00 så sitt på hemsidan, även fast det redan är kö för att komma in..
Jag har lyckats komma in på själva beställningssidan så jag trycker f5 hela tiden för att uppdatera. varför vet jag inte? kul grej, se om man skulle haft en chans att få biljetter..
Utan för själva ticnet butiken lär det nog vara kö redan nu..
sjukt :P
sjukt kallt om inte annat^^

Idag slutar jag kl 16.00 så då blire hem och duscha äta lite gott och sedan bara ta det lungt med r..
Saknar honom redan :/ även fast han åkte 7.50..
Ha en underbar dag, för det ska jag ha iaf^^

Inga kommentarer: