onsdag 15 oktober 2008

Miranda Nallar

Här har ni min ubersöta uppställning av Miranda Nallarna:) Är supernöjd. Och speciellt när tjejen från själva miranda företaget blev helt tillsig och tog kort och skulle lägga upp på deras hemsida, det gör ju inte saken värre direkt.. Fan vad nöjd jag är!
Idag blev det att bygga en Simpsonvägg,:)
Blev skit nöjd med den med fast inte lika nöjd som med mirandorna^^
Den slår ju allt..
Alla fick plats, alla syns och priserna syns^^ thihi mitt mästerverk..

Jo läste nyss på mtv:s hemsida att Metallicas biljetter släpps den 20 : jag kommer dö, asså shit redan då. 5 dagar kvar bara! hur fan ska man hinna fixa bil dit, nån att åka med, pengar!
Helt sjukt.. jag kommer sitta som bänkad framför datorn med telen i handen för att få tag på dom där jävla biljetterna.. Förra gången Metallica kom till sverige så tog biljetterna slut på 20min:/ och både jag älsk, mamma och R,s pappa satt både vid internet och i telen (varsin) och försökte förgäves på ta gpå biljetter, men dom var redan slut då.. helt sjukt vad snabbt dom försvinner.. Hoppas, hoppas,hopppppppaaas verkligen att få fixar biljetter tills iår.. Älsk har dyrkat Metallica i snart 10år, om inte mer.. Han verkligen älskar dom.. Men han har aldrig vart på en konsert, så man hoppas ju väldigt mycket för hans skull oxå.. men allt hans tjatande om Metallica smittar, bara för det så har jag med börjat älska dom^^ dom e ju sjukt bra..
Spec deras nya låt, "The day that never comes" (tror den heter så)
låten är sjukt bra..
Men jag vill även se Hammerfall, som blivit ett par av mina stora favvosar..
Joacim är sjukt bra sångare fast han når inte riktigt James nivå, men han är bra nära..
Skulle vara oerhört kul att se Hammerfall live med.. jag vet att det är större chans att få se dom, så därför satsar jag mer på att få se Metallica.. Tänk att få se och höra dom live, stå bara några (hundra) meter ifrån dom.. ÅHHHHH sjukt!! vill.. vill.. vill..

Nej nu ska jag sova..
Kissie, skit i folksklagomål om din urringning.. Kör din egen stil, det är du värd=)

Inga kommentarer: