måndag 27 oktober 2008

Stan

Nu ska jag snart dra iväg till stan med Wiwi.. Vi ska förmodligen luncha lite och se om det finns nått snyggt som får följa med hem..
Förmodligen ska hon även med mig hem efter, så bloggen får vänta ett tag.
Som ni kanske märker så har jag tagit bort anonyma kommentarer, så vill ni kommentera nu, då får ni skriva in era bloggadresser annars så funkar det inte..
Va trött på att fega människor slängde ur sig massa skit som dom inte vågade stå för..
Ska man säga nått elakt då ska man stå för det oxå..

Vaknade vid 7imorse och kunde inte somna om.. Älsk skulle egentligen iväg till praktiken men han va inte så kry imorse så han stannade hemma och vilade idag..
Men kl 7 var det bara och gå upp.. Ingen sömn ingen ro.. haha.. stackars mig..

Senare idag så ska jag även på bio, se hsm3 så klart=)
Hoppas hoppas hoppas den e lika bra som alla andra hsm :)

Nej men nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag dra..
Ha det gött allesammans..

Inga kommentarer: