torsdag 2 oktober 2008

Sjukt

Imorgon är det psykologiprov.. Hoppas det går bra..
Har pluggat nu i över 2 timmar , det måste väll ge nått resultat.. Om inte så ger väll det mig hjärnsläpp imorrn på provet..
Har även samhällsprov nästa vecka..
:/ursh mycket prov nu.. Men sånt fixar sig väll för pluggisarna, dom behöver ju inte oroa sig..
Dom sitter väll ingrodda i sina böcker dagarna ut & in..
Middagen till mig och R blev extremt lyckad..
Pappa satte även in en extra slant åt mig idag..
Och den 19:e får jag ännu mer pengar, det känns skönt..



Idag har jag valt att vara snäll.
Jag orkar inte med mer skit, som vissa ser ut att älska..
Men jag gört inte..
Hur kan man vilja söka bråk hela tiden? det e ju sjukt :/
Jag personligen hatar att bråka med folk, men oftast är det jag som hamnar i dom..
Hm, människorna är väll bara avundsjuka.. Vad skulle det annars vara?
Jag är en person som alltid stallt upp för dom "mindre värda"
Har alltid funnits där för dom.
Jag säger ofta vad jag tycker och tänker, och visst ibland blir det fel men oftast så löser det sig direkt efter..
Jag har alltid vart bättre vän med killar än med tjejer, fast jag har alltid vart tjejig av mig. Går i höga stövlar, kjol, sminkar mig och sånt..
Ärligt talat så förstår jag inte vad folk stör sig på.. det måste vara avundsjuka emot nått hos mig..
Vissa personer försökte til&med vända min modell"karriär" till nått negativt.. är inte det ett tecken på avundsjuka då så rätta mig..
Jag vill gärna höra era åsikter om sånna här grejer, ni är fria att kommentera nu..

Alla har rätt till sin egen åsikt, även jag!



Ps: har även funderingar på att färga mitt hår blont igen, eller iaf lite ljusare..


Inga kommentarer: