söndag 26 oktober 2008

Fegt

Fyfan vad fegt asså! hur fan kan man gå till angrepp mot en familjemedlem?
Att skriva att min pappa är fjortis bara för att han är alkholist är fan fegt och sen att ni kommenterar anonymt..
Ni är patetiska.. Lr rättare sagt Du är patetisk..
Jag skrev att dom flesta FJORTIS bloggare skriver dagligen om sitt festande.. Inte att alla som skriver om fester är fjortisar.
Men det är ju tur att man nu mera kan spåra IP-adresser och se vem den tillhör :) då är det lättare att se vem som skrivit vad. Så det spelar ingen större roll om ni kommenterar anonymt.. Det bevisar bara hur extremt omogna och fega ni är.
Men jag tror nästan jag vet vem det är som kommenterat utan att änns ha hunnit kolla upp IP adressen.. Så, väx upp nu små barn innan farbror blå kommer och bankar på dörren..

Anonym sa...
nej men du är aldrig ute så det har väl inte med den här helgen att göra? MES.Och en gång till, har jag sagt att man måste festa eller? Kan man inte ha roligt med vänner ändå? men din pappa kanske också är fjortis i så fall eftersom du påstår att "alla" bloggare som skriver om fester är fjortisar och då oavsett ålder, din pappa är ju fan alkis så han är väl också fjortis dådå, en riktigt sådann :)
den 26 oktober 2008 15:36

Inga kommentarer: