tisdag 21 oktober 2008

Klippt

Här har ni ett smakprov på min nya frilla.. Dock väldigt ostylat och så på den här bilden..
meb håret är iaf uppklippt, toppat och fixat en "snelugg"
Blev skapligt nöjd, men vet inte riktigt hur jag ska ha håret :P
därför det inte blev så bra på bild..
Men nu är iaf hela håret jämnlångt. innan hade jag ju haft kort bak och längre fram, vettni.. så det är fixat, därför håret ser så kort ut:P
Men snart blir det nog även och färga det lite.. måste färga utäxten och sen slinga det lite.. guld tror jag..

Idag är det DH gud vad jag längtar snart bara en kvart kvar :D:D:D
Imorgon börjar jag som vanligt vid 9.15 skönt med jobb igen^^
Slutar 4..
Hmm, idag fick jag 2 st sånna där presentpappers rullar i silver med mig hem:) alltid bra att ha, iaf nu när det snart är jul och allt :)
Ni glömmer väll inte farsdag??
Gallerix har massa fina farsdags presenter så det är värt att ta en titt förbi :)
Och alla gallerix i hela sverige har ju samma sortiment så det finns i alla butiker..

Nej ni, nu ska jag dra på mig en tröjja och invänta Desperate housewives ;)
Så ni får ha det så gött.. kanske hörs senare? orkar ni vänta? ;)

Inga kommentarer: