torsdag 30 oktober 2008

Plåtning

Nu är jag redan uppbokad på två plåtningen, kanske 3snart. Men det är alltid lika kul.
Den första kommer att ägarum den 8:e och den andra 27/11.
Jag är mer än förväntansfull.
Imorgon så ska nog jag och R hem till ett par vänner till oss båda. Sen blir det nog något gott att äta på köpet oxå^^
Jag ser framemot en helg utan massa sjukdomar och liknande.
Idag har iaf magen hållt sig lugn, hoppas den fortsätter med det.
Men läkaren ska ju ringa om ca 2veckor, får se (läs hoppas) att han ringer tidigare..

Men nu ska jag pysa lite igen, orkar inte sitta och skriva länge, har vart sjuuuukt trött hela dagen. Vet ni, imorrn ska jag nog till ö&b och glo lite^^ dom säljer alltid så fina julsaker och det till ett extremt billigt pris.. :) man måste vara i tid vettni ;)

Inga kommentarer: