måndag 20 oktober 2008

Hår

Till imorrn har jag beställt klipptid :)
Får se om frisören klarar av att klippa så som jag vill ha det..
Slänger upp före och efter bild imorrn efter jobbet.. Slutar inte förrn 18.45 så titta in lite senare så ska det nog ligga uppe..

Idag lunchade jag och W på Sibylla^^ Mumsigt..
Men W råkade tappa ett glas i golvet, jag trodde jag skulle dö:D ahha stackarn..
Men personalen var snabbt där och torkade upp..

Idag på jobbet så hjälpte jag lite kunder och stod i kassan.. alltid lika kul.. glömde helt bort tiden idag så jag va inte hemma förrns vid 5.. haha :P fast jag slutar 4^^
jo, mamma och K kommer på lördag..
Mamma ska med när jag fottas, eftersom hon får köra bilen dit^^ ligger ca 4mil härifrån..
Sen ska K även tävli i bowling här så det blir skojj :)
Sen ska han även hjälpa mig att laga mitt punktering på min dumma cykel (utan ck ) som vägrar hålla sig hel..

Inga kommentarer: