fredag 10 oktober 2008

Christina look alike

Minns ni när jag skrev om Amanda, tjejen som vann en fotografering som christina augilera?

Hon är iaf med i en tävling nu om vem som är mest lik just christina, jag tycker absolut hon är den person som är mest lik Christina, så enligt mig förtjänar hon lätt att vinna..

Gå gärna in på den här länken och rösta.




Ni trycker bara så som bilden visar sen trycker på OK! lite längre ned :)
Vore toppen kul om Amanda verkligen vann, hon förtjänar det..
Så kom igen nu så hjälper vi henne till vinsten!

(bilder lånade från http://alviewie.blogg.se/ som är amandas lillasyster, checka.. )

Hoppas ni där ute får en trevlig dag.. lr förresten, kväll och natt^^

3 kommentarer:

Anonym sa...

va? jag förstår ingeting av detta :P

Anonym sa...

Nämen gud vad gulligt av dig :) Tack så hemskt mycket!!!!! =)

Anonym sa...

jag intevem du är, men tack så jätte mycket,lilla gulliga du!<3