lördag 25 oktober 2008

Tomb Rider

..om det nu stavas så ?
Tittade nys spå Lara Croft, sug film.. haha men har man väl börjat se en film så måste man nästan se klart den.. tvångstanke..
Nu ska jag snart sussa..
Jag och mitt icke liv ska sova^^
Sry guys att jag aldrig är ute och super och skriver om mina brister..
Jag håller mig i skinnet och det trivs jag med.
Häldre får jag verka lite tråkig än att hela dagarna skriva om hur mycket jag druckit och vilka jag dansat med och hur mycket jag spytt, nej tack det får fjortisbloggarna sköta. :)
Det fixar dom redan så bra så..
I min blogg skriver jag om mitt liv, vad som händer (vilket oftast inte är så mycket eftersom mitt liv är ganska normalt) jag bor i en liten stad, där det absolut inte händer mycket och jagär som sagt Inte ute och festar nått.. :)
Vill ni läsa om festande och supande gå då in på blondinbellas blogg eller nått liknande..
Amirs blogg innehåller en del fest, men han skriver ändå rätt så bra saker, kanske borde besöka den ihop om intressanta saker??

Nej nu orkar jag inte vara bitter nåe mer..
Jag mår bra och det är jag glad för..
Sen kan ni ta era elaka kommentarer och stoppa upp i arslet :)
för så mycket bryr jag mig just nu..

Sov gott, och dröm sött..


4 kommentarer:

Anonym sa...

haha, det handlar väl inte om att fetsa finns väl hur mycket som helst att göra ändå om man har lite vänner? Filmkvällar, tjejkvällar kanske lite bio? Tror du själv att det ända folk gör är att festa eller?

Minii-H sa...

Nej det tror jag inte, men det verkar som om det är det ni syftar på.. jag har filmkvällar och umgås med mina vänner, jag går på bio, jag har ett liv! Antingen så läser ni min blogg och lever med att jag inte är den där partytjejen eller så byter ni blogg att läsa :) så enkelt är det.

Anonym sa...

kul att du inte ens kan ha kvar kommentarer och stå för att du inte har skrivit om några vänner.

Minii-H sa...

så länge ni är fega och inte vågar stå för vad ni skriver så anser jag att era kommentarer är lika mycket värda som en påse skit..
Skriv erat namn, bloggadress eller liknande för då kan jag börja ta emot era kommentarer..