torsdag 30 oktober 2008

Supersugen

Nej då menar jag inte filmen utan att jag verkligen är supersugen på nått..
Åhh men jag vet inte vad jag är sugen på.. haha hur sjukt kan det bli??
Skolan närmar sig med skrämande steg, lr njaa inte skolan utan praktiken, igen.. Kommer fan gråta elefant tårar när jag måste sluta där..
Min extra familj..

Jag måste bara ta upp en sak, och det är alla dessa förlovningar..
Jo visst jag är oxå förlovad, men jag och R förlovade oss när vi hade vart tsm i 2år, och inte i 2månader som alla andra..
Jag känner en tjej som jag umgicks mkt med förr, hon förlovade sig med sin första kille efter ca 3 månader, det tog slut vid 6månader..
Hon förlovade sig med nästa kille vid 2månader, det tog slut vid 4månader..
Nu är hon "inne" på sin tredje kille, dom har vart tsm i 3månader nu och ska förlova sig nästa månad.. Hur sjukt är inte det?
Jag vet att många unga förlovar sig just för att det är "inne" att göra det.. Och det är fan hemskt.
Förlovar sig gör man av kärlek, en förlovning är ett tecken på blivande bröllop och inget man bara kastar bort sen.
Jag och R valde att vänta tills vi firade 2år och sen då planera förlovning..
För efter ca 3-4månader så är man förfarande Nykär och inte kär "påriktigt" än..
Så därför är det bättre att vänta och se hur känslorna tar till..
Jag kände redan från början att det var R jag ville dela mitt liv med, och se, än så länge har jag rätt.. :)
Vi har snart vart tsm i 5år och dom åren kommer nog bli många fler..
Men det jag menar är att på nått sätt måste den här "modetrenden" med förlovning brytas. Det funkar inte att förlova sig bara för att man e "lite kär".. Det ska vara äkta!


Sådana här ringar har vi.
8st diamanter, vitt guld och vanligt guld..
6500kr
Men jag skulle vilja ha en helguldig ring, men d får jag inte^^ haha för R vill att vi ska ha våra "dyra"
Han menar på att dom vanliga guldiga kostar bara runt 3-4000kr och han har iofs rätt..
Men jag är nöjd så länge jag får vara förlovad med min älskling..

Inga kommentarer: