måndag 6 oktober 2008

Klädköp

Den där pärlan köpte jag idag:) super söt..
Kostade bara 99kr.. så det var nästan ett måste för mig att köpa den..
Älskar den.. Den är finstickad och sen är det små knappar på ärmarna..
Den kommer passa perfekt ihop med mina glansiga leggings^^
Det får det bli att ha imorgon.. Juste tröjjan e köpt på B.Young:)
Köpte även en t-shirt till R:)
Men fick inte fota den nu, så får ta det lite senare.. han slet på sig tröjan direkt^^
Kul att han gillade den iaf.. Köpte även en ny almenacka.. min var för liten för att få plats med allt.


Den är köpt på Bokia, kostade från början 59kr men det var tydligen halva priset så jag fick ge 29kr för den :) super bra.. Och bra och rymliga skrivfält..:) Sen kan man även sätta dit en egen bild längstfram.. så där hamnar nog en bild på R <3


Just nu sitter jag och filurrar lite på designen se om jag kan fixa någon snygg header..
Vill ha någon lite höstig och fin..
Älskar höseten, alla löven, träden vinden.. allt som hör hösten till.. förutom regnet :/
^^

Inga kommentarer: