fredag 31 oktober 2008

Gog Morgon kära läsare

Nu är man vaken och extremt seg.
Vaknade för 11 min sen, och då e man inte pigg.. Igår kväll så kom Jeppe hit, en kompis till mig och R.. Han hade köpt en ny moppe så han ville visa den, sen stannade han en stund. Kul..
Ikväll ska kanske vi dit med några fler vänner.
Och vet ni vad??
Igår så började det snöa.
Helt sjukt :( buhu, och det var blötsnö..
Jag vill ha riktig kramgisnö annars så kan snön lika gärna hålla sig där uppe..
Får se om jag orkar dra mig till nån butik idag eller om det blir en innedag idag, iaf tills ikväll..
Nej men så kan man ju inte hålla på?
Nepp, nu ska jag göra mig iordning och sen ska jag dra mig mot Maxi och köpa nått gott tills ikväll, nepp inget godis.. Ska dra ner på godis ätandet.. Får alltid så ont i min stackars mage, och tack vare mina sjuka tarmar så måste jag tänka lite på vad jag stoppar i mig..
Men igår så fick en mörkchoklad med hallon i följa med mig hem^^ muma.. Men jag tog endast en bit igår, så då har jag ju resten tills ikväll. whoho..


Inga kommentarer: