söndag 19 oktober 2008

Kärring!


Jag blir så trött på gamla tanter som tror dom äger hela gatan bara för att dom har rullator!
åh , seriöst asså..
När man går på en trotoar och möter en tant/gubbe med rullator så flyttar man sig ju automatiskt för att ge dom plats och för att vara snäll..
Men när man inte har nånstans att flytta sig , ja då tamefan så kör dom över en!
Jag gick på en trotoar, närmst husen och det kommer en tant med sin jävla rullator emot mig.. Hon nästan springer fram, och hela hennes sida är fri men jävlar i mig så ska hon köra över min fot för att bara jävlas.. Och hon bad inte änns om ursäkt..
Dom tror verkligen dom äger hela vägen dom går på!
Jag blir så trött på dom!

Vi tar fan hänsyn till dom då ska fan dom ta hänsyn till oss andra med..
Samma sak gäller gamla tanter som tar med sina hundar in i gallerian, där det är hundförbud..
Dom måste tro att det är fritt fram att ta med sina hundrar in så länge man kan bära dom!?
Sjuukt!
Hundar är förbjudna på sånna ställen för att det finns folk som är allergiska, inte för att hundarna skräpar ner!
Men visst jag kan väll bära min rottweiler och se vilka reaktioner det blir då, för det är väll samma sak? lr hur..?
Nej fyfan för vissa gamlingar.. Ni borde lära er att alla är vi människor oavsett ålder..
Det är fan vi som får ta hand om er och visa er hänsyn, så gör fan detsamma!

Inga kommentarer: